talan az utolso

Posted: október 25, 2012 in Uncategorized

Olyan reg irtam mar hogy azt hittem toroltek mar a blogomat:D De szerencsere nem.

Az hogy miert nem irtam, egyszeru dolog: LUSTASAG : ) : (  No meg volt, hogy honapokig nem volt szamitogepem, de olyan is akadt amikor nem volt mirol irni. Mindegy a lenyeg hogy nem irtam. Sajnos barmennyire is szeretem a blogozast, megsem irok mindig, mert ha nincs ihlet vagy nincs kedv, akkor tojok ra. Most ez kicsit maskepp van:)

Eltelt egy ev, hogy ugy dontottem nekilendulok a konditermi eletnek, az egeszseges kajalasnak, kardio sportoknak stb. Egy ev utan visszagondolva nagyon sokat tanultam magamrol. Azt fixen allithatom hogy “fitness” fuggosegben szenvedek. Mar nem valogatok, csak mozoghassak. A futasert meg mindig elek halok, de sajna sokat kellett hanyagolnom. Az egyik ok a terdem -.- a masik meg, hogy itt Franciaorszagban, eszakon, ahol az elmult het honapomat toltottem, nagyon  rossz volt az ido sokszor. Ennek ellenere azert futottam tobbszor is, sot szinte sokszor. A bringazast illetoen ra kellett jonnom, barmennyire is imadok biciklizni, a tekeres a hajtas, a menetszel iranti szerelem az keves ahhoz, hogy bringas edzeseket tartsak. Megol az unalom. Nem ertem, mert a futasnal ez nincs igy. Ha futni kell zene be es nincs megallas. De a bringazashoz kell uticel. Vagy tarsasag. Akkor johet a Balaton is korbe. : )  (FGH rakkendroll) De csak ugy nem tudok elindulni, probaltam tobbszor is, nem mondhatja senki, hogy lustasagbol nem mentem. De nem jott be. Ugyhogy orszaguti bringam nem lesz meg sokaig. Ott a fix, bandazni remekul lehet vele, megrakni a varost kivalo, es az emlitett nagyobb utakra is eleg. : )

Szerencsere ugy alakult az elet, hogy a park ahol most lakom, rendelkezik egy kis home made konditeremmel. Szabadsulyzos dolgok, de minden van amire nagy a szukseg. : ) Ugyhogy ha jo volt az ido ha nem, konditerembe mindig lehetett menni. Ennek szerencsere eredmenye is van. Nagyon sokat olvastam a temaban, sokmindent kiprobaltam, es mostmar egesz konkret elkepzeleseim vannak a konditermezesrol is. Nem akarok orias lenni sem IFBB versenyzo vagy akarmi. Bejon a sport, de csinaljak azok akiknek van ingeruk szurni magukat, es allat modjara kinezni:D hozzateszem tetszik a sport, tehat ez nem lehurrogo kritika, csak nem nekem valo.

Szoval kb. ilyen volt az elmult het honap. Most viszont uj celok vannak. Eletemben eloszor megprobalok megszabadulni a zsirfeleslegtol ami rajtam van. Hozzateszem ez nem sok, de sose volt meg olyan hogy ez ne legyen, es most eljottnek erzem az idot, hogy megtudjam egyaltalan le tudom e adni. Volt mar az elmult honapokban kevesebb is tobb is, de november 5-en indul az uj elet es ezt megprobalom eltuntetni. Remelem ezt sem adom fel feluton!!! : ) Viszont blogozni valoszinu lusta leszek, plane napi szinten. Ezert akit erdekelnek a fejlemenyek annak ajanlom kovessen nyomon a http://www.facebook.com/noekezet oldalon. : )  Itt lesz irva rola szinte minden nap. Hogy sikerult betartanom a kajalasokat, hogy birtam az edzeseket stb. Lesz konkret etrend, heti harom konditerem: Hetfo – mell, tricepsz, Szerda – hat, bicepsz, Pentek – lab, vall, Kedd, Csutortok uszas es valamikor futas, szaraz napokon pedig bkv helyett fixi. Lehet ebbol egy uszas lesz es egy futas, sot mas valtozas is beallhat meg. Van ket hetem meg addig. Most itt tart az elkepzeles. Kaja lesz napi otszor. Foleg sovany husok zoldsegek, zab, sovany turo, tojas feherje, barnarizs, edes krumpli ilyenek. Vasarnap lesz a bunozos nap:) Amugy a hetvege szunet lesz egy honapig minimum minden igy lesz. Utana meg fugg attol, mit enged a munkam, de az etrend valoszinu marad meg, az edzeseket alakitanom kell, orszag es varos szerint. Termeszetesen maradnak a scitec taplalek kiegeszitok is. Ezekrol majd akkor, amikor mar bevasaroltam az uj adagjaimat. : ) Es a legfontosabb a napi 8 ora alvas! es mindezt ugy kell megoldanom, hogy ejszakara essenek ne nappalra! : D Ez lesz a legnehezebb, mert het honapja tavol vagyok a barataimtol, es az orult bulizas helyett orult fitness elet kovetkezik. De nehezebb lenne nem igy tenni, ugyhogy nem aggodom.

Blog bejegyzes nem tudom mikor lesz, de FB mindig 🙂 Ugyis mindenki ott log egesz nap nem itt:P

 

ui.: ezt az egeszet magam miatt csinalom, nem kenyszerbol nem mas miatt, csak azert, mert probara akarom magam tenni! Akinek nem tetszik a negativ kommentjeit hagyja meg maskorra! koszi:)

 

Hozzászólás