hetek multan, avagy mi is tortent

Posted: január 15, 2012 in Konditerem

Ha igy folytatom megszokassa valik, hogy eltunok es visszaterek:D Ambar ez nem celom! Legutobbi bejegyzesem par hete irodott mikor is az ujonnan szuletett celjaimat taglaltam. Nos nem, nem adtam fel azota!:) Sharjah-ban minden remekul haladt, es ott az utolso napunkon be is fejeztem az alapozo edzest. Nem volt nehez, mert pentekre esett:D. Igy karacsony hetfojen mi sem volt magatol erthetodobb, mint a nagy csaladi vacsora elott elrongyolni a konditerembe Helgaval, es nekiugrani a tomegnovelo edzesnek. Megkaptam az osztott edzest, es szepen vegigvettuk, hogy mit is kell tudnom. Gyakorlatok egyenkent, sulyok, sorozatok, valtozasok az edzes alatt stb. Ez az edzesem is, akar az elozo nyilvan szemelyre szabott. Szem elott tartva, hogy zsonglor vagyok, es hogy milyen munkak varnak ram a kozeljovoben.

Igy szinte minden gyakorlat csak haromszor ismetlodik az elso heten majd, felmegy negyre es utana suly emeles, ahogy kell. Az elso nap csodalatosan telt. Bar a vacsoranal nem egeszen ertettek miert is nem zabalom hulyere magam, ahogy azt ilyenkor illik, de oda se neki!:D Most fel evig elso az edzes. Jon a kedd az edzesem masik fele. Itt sem volt kulonosebb gondom semmivel, egeszen addig, amig ki nem erdemeltem a terem luzere cimet 2011-re…

Tortent az eset ugyanis, hogy utban volt egy suly a foldon. Ranezek mondom itt ez a 10 kilo arrebb dobom. Nekilodulok derekam nyek reccs ami kell, es maris kesz a baj. Nanaa, hogy 20 kilo volt nem tiz… en balga! Nem mintha azt nem birnam el csak nem ugy alltam neki:D Na de sebaj nyujtok ra. Nem javul. Delutani program torolve irany a telep meg nyujtani es meg nyujtani. Izomlazito felken melegit nyujt semmi sem hasznal. Mondom jo lenne hazaerni egyben, de meg egy lemondhatatlan talalkozo. Akkor meg nem tudtam, hogy az nem jo otlet. Mozgasom erosen hasonlitott Quasimodoera, ugy nagypapa koraban. Nem neztem am ki viccesen AAAA dehogy. Szerencsere igaz barataimmal talalkoztam, igy minden ehhez fuzheto poent egy fel ora alatt meg is kaptam. 😀

Hazaerkezesem utan bo masfel het szobafogsag. Az elso napokban meg aludni sem tudtam rendesen, aztan az mar ment, de a mozgas meg gondot okozott, de en renduletlenul kezeltem magam, nyujtottam izomlazitot hasznaltam tornaztattam, mindent amit csak kell ilyenkor. Viszont mindjart az elso par nap lement rolam masfel kilo. A fekvestol… Nem voltam boldog!:D Es majd meg gebettem itthon. Menni akartam edzeni. Nem birom am sokaig egyhelyben. Par nap alatt igen feszult lettem a sok semmit tevestol, ugyhogy meg azzal is meg kellett kuzdeni. De kemeny vagyok alltam a sarat. Amikor mar kezdtem jobban lenni ketszer is probalkoztam a lakas elhagyasaval, mindketszer megbantam. Utana hetfoig sehova. Sok fekves es pihi. De megerte. Hetfore jobban lettem.

Hetfo meg ugye konditerem nap:) Mondom lesz ami lesz, en bemegyek ha beledoglom is!:D Bemelegitesnel minden ok. Elso gyakorlat: minden ok. Kovetkezo is es utana is es igy szepen a vegeig. 🙂 Elso nap vigyaztam a sulyokkal,mert azert kihagyas is meg a hatam is, szoval gondoltam magamnak ovatosan. Igy tettem kedden is a “B” nappal, de akkor meg raadasul ki is kellett hagyni ket gyakorlatot, mert tudtam, hogy azokkal nem tennek jot magamnak. A hatamnak meg megkevesbe. Izomlaz az volt aztan boven. Meg a seggemben is:D Dehat errol szol az egesz nemdebar? (Dedebar! 🙂 Szerdan meglatogattam Gyuszi baratom a 17 keruleti Scitec boltban, hogy tovabbi kiegeszito tanacsokat es termekeket kerjek tole. A multivitaminom is fogyoban volt, ugyhogy plane aktualis volt a kitero. Sok penz otthagyva, minden beszerezve es gozerovel keszenallva a folytatasra!!! A legjobb az egeszben, hogy kozben a probakba nem zavar be a gyuras hiaba riogattak paran. Egyszeruen csak eleget nyujtok a gyakorlatok utan, es jol bemelegitek a proba elott. Utana keszen allok akarmennyit zsonglorozni. 🙂 A csutortoki es penteki edzes utan mar izomlazam is alig volt. Es amiota jarok kelek egyre tobben jegyzik meg, hogy vastagodtam, sot konkretan ra is kerdezett egy ket ember, hogy gyurok e, mert nagyon ugy tunik. 🙂 Ugyhogy jo uton haladok azt hiszem. 😉 Holnap folytatodik minden. Viszont a kozelgo cirkuszfesztival miatt, rengeteg probank lesz a cirkuszban plusz magyar feszt eloadasok is lesznek a kovetkezo ket hetvegen, amire szinten keszulunk. De emellett is meg fogom talalni az idot a konditeremre. Mostmar nincs leallas ha eddig eljutottam! 😉

Az ev legelejen, akciosan sikerult beszereznem egy triatlonos orat is, meghozza a Polar RCX5-t. Ez kulon lelkesit, es megjobban varom a kardio edzeseket!!! 😀 De addig is tomegnoveles es cirkusz fesztival. Azt hiszem a surusodo napokban lesz mirol irni, mar csak idot kell ra talalni. Addig is mindent bele, huzzatok Ti is sportolni;) (mar aki nem teszi persze:D )

csokolades szafalade es puszinyuszi mindenki

(ui.: bocs az okos fogalmazasert, de vasarnap este munka utan ugy erzem nem vagyok formaban:D )

Hozzászólás