elso het kipipalva

Posted: november 20, 2011 in Konditerem

Nos tul vagyok az elso heten. Persze mondhatnam azt is tul vagyunk. 🙂 Hisz Zsolti is velem tart. Ugye a kezdeti izomlaz pikk-pakk elmult. Penteki edzest kovetoen mar nyoma sem volt semminek. Persze figyelunk a nyujtasra, etrendre mindenre. Holnap indul a kovetkezo het. Folytatodik az alapozas. Igazabol ezt illetoen most nincs is mirol beszamolni. Hisz se kinlodas se semmi. Se jajj de jo, se hu azanyja de nehez. Majd jovoheten lesz elvileg. 😀 Kicsit emelunk mindenen, hogy azert erezzuk a napi igenybevetelt.

Viszont tegnap jol bevasaroltam. 3,5kilo csirkemell, egy kis disznohusi, a szemet halas bezart elottem, ugyhogy az csuszik. Persze erre nem egyedul vagyok. Ezert is kell a taplalek kiegeszito. Ma nekialltam boven elokeszulni a jovohetre, hogy kevesebb dolgom legyen a kajaval hetkoznap.

Megtortentek a meresek is. Ezt az egesz elott kellett volna, de akkor meg nem volt centim. Most Helga edzoasszony adott egyet kolcson, nehogy ezen muljon mar:D Minden lemerve, es meglepodve konstataltam, hogy nehezebb vagyok mint szoktam. De ez megsem a hasamon latszik, aminek viszont nagyon orulok!!!! ^_^ Es elkezdtem nyomon kovetni minden tevekenysegem. Van ez a csodalatos netes talalmany a gugli kalendarja. Abba biza mindent el lehet menteni. Igy nem hagyom el a papirt es ha utazom is a telefonon mindent tudok irni. Semmi nem vesz el. Ami nalam fontos!:D Negy hetente fogom magam merni, es majd meglassuk, hogyan fejlodom. Fel van irva az is mikor hol edzem. Ha kimarad azt is irni fogom nyilvan. Igy mindent pontosan nyomon tudok kovetni. Hogy lesz e ertelme vagy sem azt nem tudom, de jo lesz latni hogy mit csinalok. Meg jol johet valamire. 🙂

Holnap folytatodik az edzes. Ti is huzzatok addig csinalni valamit!!!:)

csokolomsztok

Hozzászólás