szembefutottam magammal:)

Posted: december 11, 2011 in Futas

Tegnap epp arrol irtam, hogy nem irok surun, mert minek erre tessek:D Nem sok tennivalo van viszont a futasrol reg irtam. Gondoltam itt az ideje, mert van mirol. 🙂

Ket jobb futas elmeny is ert az utobbi idokben. Lassuk a korabbit. Volt ket vagy harom het kihagyasom a futast illetoen, mert a rossz ido bealltaval nem volt miben kimenni futni. :/ Azota persze ezeket a hianyossagokat, vagy legalabbis egy reszet mar potoltam, ugyhogy nincs ami az utamba alljon. 🙂 Szoval a hosszabb kihagyas utan jott egy csodalatos napsutotte delutan. Ugy dontottem mese nincs irany a liget, es futok egy nagyon jot. Mit ad isten igy is lett:) Delelott elmentunk a cirkuszba megnezni egy eloadast, aztan elrohantunk probalni, es amikor vegeztunk beoltoztem, es mentem. Tobb mint negy es fel kilometer lett a tav. Viszont nem tudtam kordinalni a tempot, annyira jol esett kint futni. A leglassabb kilometerem volt 5.03. Es nagyon jo erzes volt. Teljesen feltoltott az elmeny, hogy futhatok. Mindezt nem egy teremben hanem kint a joidoben a szabadban. Pompas:) Egyedul voltam futni ez alkalommal. Szepen beinditottam az endomondot, mert az adatok kellenek. Melle egy kis lajtos lagzilajos hangulatu zene( Thunderdome, mert azt szeretem ) es a “szivritmuszavaro” techno kihozta belollem az allatot. 😀 Csak a ritmus a termeszet es az elmeny. ^_^ na de eleg a csopogesbol pfujj:D

Szoval egy ilyen utan, a tegnapi kalandom igazan vicces volt. 🙂 Van itt ez a rafinalt konditerem a Ramada hotelben. Van itt is futopad ugyebar, mint minden valamire valo helyen. Na most az edzeseket 6 perc kardioval kezdem mindig. Kis egyhelyben szaladas a megfelelo allapot elerese erdekeben. Ezt a futo gepet kicsit jobban szemugyre vettem, es lattam hogy van olyan opcio, hogy FAT BURN. Na mondom ez pont kellene nekem. Szoval tegnap nekilodultam, hogy ezt kiprobaljam. Elker mindenfele adatot, suly kor stb. Ket harom percenkent mer pulzust. A sebesseg limitalva volt max 7,3-ra ami azert nem gyors. En 7-est adtam meg neki. Ezen meg gyorsan gyalogolni is lehet, de en inkabb a kocogast valasztottam. Ha mar futni mentem nehogy csak setaljak. 😀 Meg lehetett adni neki az idot is mennyit szeretnek zsirt egetni. Ami igen meglepo volt, mert 1-60 percig adhattam meg erteket. 5 perc alatt max bemelegedem, nemhogy mar ennyi ido alatt barmi zsir is lejojjon rolam… max ha hajat mosok kozben:D En sok helyen azt olvastam, hogy a zsiregeteshez minimum 40 perc kardio kell, ugyhogy en meg is adtam neki a negyven percet. Mondom elso probanak boven eleg lesz. Mivel allandoan merte a pulzusom igy lattam, hogy 130 korul tartott, de 125-ot akart elerni a gep allandoan. Egy darabig maradt a dolog, de aztan elindult felfele a pulzusom, es a gep folyamatosan lassult. Az utolso 20 percben 7-es sebessegrol lement 6.1-re. Azon mar kocogni is nehez szinte:D Persze izzadtam mint a lo egesz vegig. Mondjuk a teremben sem volt hideg, szoval nemtom minek koszonheto inkabb az effekt. A vegen az jott ki hogy 260 kalorait egedtem el, 4600 metert “futottam” (ennyit maskor 20-22 perc alatt szoktam) a pulzusom a helyen volt. Hogy ez igy ebben a formaban mennyire mukodik azt nem tudom, de majd utana jarok, vagy hatha irtok nekem errol okosakat!?:) Meg ez a pulzusmeros edzes foglalkoztat engem nagyon. Jo regota vagyom egy bringas karorara, amik mernek alltalaban pulzust is, de lehet eljott az ideje egy ilyen beruhazasnak.!?

A legjobb resze a futopadnak amugy az elottem figyelo tukor. Mit mondjak marha nagy elmeny magammal szembe futni 40 percen keresztul es megsem utkozunk ossze:D

Legkozelebb kedden futok, es aznap nyomok egy versenyt az idovel a lepcson 21 emeleten keresztul.(felfele) A liftnek kerek egy perc kell a ki es beszallassal. Johetnek keddig a tippek ide es FBra is, hogy futva mennyi lesz!?;) A gyoztes majd velem orulhet;)

addig is RUN noekezet RUN

(nincs idom visszaolvasni remelem nem sok a mellegepeles ezen a vacak billentyuzeten;)

Hozzászólás