Kuzdelem es szenvedes, avagy az edzotars elonyei

Posted: november 24, 2011 in Uncategorized

Eljott a szerda reggel eme tegnapi napon. Az ido meg mindig olyan mint lagy takony a levesben. Eleg gusztustalan es sokmindentol elveszi az ember kedvet. De a konditerem pincejeben ez nem oszt nem szoroz szerencsere:D Majdnem ki is aludtam magam. De nem egeszen sajna. 6 ora szundi utan kellett kelni. Szerencsere legalabb alvas ciklus vege fele ebredtem, ami nagyon sokat szamit. A hetfoi edzes utan ugye semmi bajom nem volt az egadta egy vilagon. Leszamitva, hogy meg este is annyi energiam volt, hogy meg ulni is nehez volt:D Kedden izomlaznak se hire sem hamva. Es akkor szerdara mi a rak tortent? Ugy ebredtem hogy a bicepszem kicsit kuzd a jollettel. AAA mondom csak elaludtam oda se neki. Bemegyunk a terembe. Bemeligetunk (6perc kardio + gimnasztika minimale) a vegere majdnem kiesett az agyam a helyerol. Mondom ennyi meg belefer. Aztan jon a fekvenyomas. Kicsit nehezebbnek tunt a suly mint hetfon, lehet valami nem is stimmelt vele, de megvolt kemenyen. Itt meg jol voltunk.

Hat! Szeles huzas, hat kozel barna lett a bugyogo. Pici segitseg kellett egymasnak. Evezo gepen…. Na ott vegunk volt mint a botnak. Ugy hajtottuk egymast, hogy meglegyen mintha az eletunk mult volna rajta. Raadasul ugy, hogy a sulybol is vissza kellett venni. Nagyon szenvedtunk. Haza akartunk menni szinte. Dehat ott allunk, hogy most kezdtuk azert csak csinalni kene:D Mentunk is tovabb. Vall, Szenvedes siras rivas, de csak megvolt. Meg jo, hogy tudtunk egymasnak segiteni. Irany a bicepsz. Mire odaertunk nekem ugy be volt durranva a bicepszem, hogy majd kiszakadt a helyerol. CSAK tudnam miert… Zsolti se panaszkodott, inkabb kuzdott:D En visszaalltam a ket egykezesrol az ures ketkezes vasra. Csak eljem tul:D Nekem kivetelesen meg probam is volt, ugyhogy a bicepszem nem durranthattam be megjobban. Mar ha lehetett volna egyaltalan:D

Es mit ad isten? Itt vege lett mindennek. Atestunk egy holtponton, vagy ami valoszinubb a tobbi gyakorlat nem volt annyira megterhelo, de innentol minden sima volt. Tricepsz nagy sullyal lazan, lab tema gond nelkul, hasazast is felettebb jol birtam pedig triszettezem es a vegen a derekizom sem szenvedett annyira. Pedig a derekam erositesenel erzem, hogy rafer!

Aznapra meg bejott egy laza nyujtas is. Egyre tobbszor tudom stabilan letenni a tenyerem a foldre es ott is tartani:) A sparga meg messze van:D de gyurunk arra is:D

A mai erzesem, hogy a bicepszem nem szeret:D de holnap ismet kondi szombaton fellepes. Ugyhogy okosan kell csinalni most mindent.

Hetvegen majd beszamolok, hogy birtam ezt a felhajtast, Ti meg addig keressetek meg a napot:) Koszi;D

Hozzászólás