uj celok

Posted: december 14, 2011 in esatobbi

Nos, eljott az ideje egy uj bejegyzesnek. Mert muszaj mert ki kell adnom, hogy milyen jo!:)

Eddig ugye alapoztam arra nemi gyurassal, hogy a rendes edzesen ne halljak meg, mondjuk rogton masnap. Ez eddig szep es jo, de kozben azert elkezdtem beleasni magam a dolgokba. Mert ugye figyelni kell a kajara, hogy miket csinalok, stb. Ugye a korabbi bejegyzesekbol mar tudni, hogy imadom a kardio sportokat. Ezeket most eleve mellozni kell egy darabig. Legalabbis azt az intenzitast, amit eddig csinaltam azt mersekelni. En eddig annyira nem voltam tisztaban a dolgokkal, hogy csak na. Sem a gyurassal sem a kardioval, sem a koztes uttal, kajak stb. Mostmar tisztan es vilagosan ertem, hogy Izomepites, es zsiregetes az nem osszeegyeztetheto dolog. Legalabbis ugy nem ahogy en akartam:D Na ennek fuggvenyeben, ujra kellett ertekelni a dolgokat. Mert a kardiorol nem mondok le. Nincs az az isten. Mar eleve ez a tel, hogy iden nem bringazhatok ez kicsinal. A futast meg meg megoldom. De kozben szeretnek egy kicsit noni. Ferfiasabb megjelenst produkalni a ruhamba:)

Szoval donteni kellett. Ugyhogy minden ezzel kapcsolatos ismerosom eloszedtem. Ezuton is koszonom mindegyikuknek a segitseget 1001edszerre is:)!(tudjatok ugyis kikre gondolok nem sorolom fel ide is:) Konzultaltam minden temaban. Aztan ertekeltem a lehetosegeket. Meg egyeztettem ezeket a celjaimmal. Es meg a vagyaimmal is. 😀 Vegul nehany napi olvasgatas, kerdezoskodes, beszelgetes utan megszuletett a dontes.

Tel reven, most johet a maximalis konditermezes. Harom honapig tomegnovelesre fogok koncentralni minden szinten. Erre epitem az etrendemet is termeszetesen. Mivel kezdo vagyoka kondit illetoen, es amugy is gyorsan fejlodom, igy szamitok nemi eredmenyre e teren. Kepekben is fogom dokumentalni a dolgokat, de egy darabig meg azokat nem postolom ki. 🙂 Viszont a harom honap lejartaval, mar a jo ido is visszateroben lesz. Remelhetoleg addig meg par dolgot begyujtok pl. egy pulzusmeros bringas orat. Ez ugyan nem olcso ha jot akarok, de amugy is kutyumanias vagyok, ugyhogy erre orommel szorom majd a meg nem letezo penzem!:D Mihelyst lejart a harom honap, visszaallok a kardios sprotokra. A konditerembe pedig szintentartas vegett fogok jarni. Pulzus alapu futo edzeseket fogok csinalni, es termeszetesen ujra mindenhova fixivel megyek majd. 🙂 Ezzel nyilvan a szalkasitas fele is jo uton fogok haladni. Hisz ezek leszedik az emberrol a zsirt, ha jol csinalja a megfelelo taplalkozassal. Legalabbis most meg ezt hiszem. 😀

Kozben Ladycamp Fruzsi (az egyik segitom) tesztet csinal az egyetemi munkajahoz. Ebben is reszt veszek, igy lesz egyeb visszajelzesem is. Sot segit nekem a taplalkozas reszeben. ^_^ http://ladycamp.blog.hu/2011/12/13/felhivas_2078 Ezennel jeleznem, hogy olvassatok eztet el, es segitsetek a munkajat, ha alkalmasnak erzitek magatokat. 😉 Ez egy remek lehetoseg az otthon uloknek, hogy gyorsan mozgasra adjak a fejuket;)

Ezzel a remek biztatoval zarom is a bejegyzest. Annyira faradt vagyok, hogy mar alig elek. (reggel kondi volt, delutan ket proba, este premier) Azt hiszem most sem vagyok hajlando visszaolvasni es kijavitani a faradtan ejtett hibaimat. SZORRI:D

Hozzászólás